給最敬愛&親愛的媽咪 母親節快樂!
去年的此時, 大家都騙了我
但是老天還是讓我知道了
我夢到了
去年今天你知道我一定會打電話給妳的
妳卻還告假回家等我的電話
還好 菩薩 保佑, 現在一切都很好
妳的恢復力更是不得了
謝謝菩薩讓我再度擁有往後每個有妳的母親節
心存感激
希望妳越來越有活力(不是活力在唸我), 氣功能發大功
越來越美麗當然是一定要的!!

M.O.T.H.E.R.

"M" is for the million things she gave me.
 
"O" means only that she is growing old.

"T" is for the tears she shed to save me.

"H" is for her heart of purest gold.

"E" is for her eyes with love- light shining.

"R" means right and right she will always be.

Put its all together, its spell "MOTHER"

A word that means the whole world to me!!

from Amarylliss

以此文章, 祝我最愛的媽咪 "母親節快樂" , 以及全天下的媽咪!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Emily 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()